Thursday, July 16, 2009

tafsir mimpi

fiza.demam2 semalam ni wa mimpi lu plak. wa mimpi kite sky diving. dgn parachute sema. pastu jatuh dalam air. berenang pastu sampai satu tempat kite panjat. ada kekawan kite. heh. pelik kan mimpi tu.

hurm..pelik kn mimpi tu tp tu yg di mimpikn almubarakah suleiman a.k.a nana! haish..wat saspen jek nana ni tp apa yg tersirat eh???ni yg wt berfikir & nk beli buku tafsir mimpi ni..tp td dah cari kt laman sesawang psl tfsir2 mimpi nih but sadly xdpt yg betoi2 sama..if ada pun yg berkaitan dgn air,laut,terbang,berenang..

makna2 yg berkaitan...percaya JGN kot!!!
  • Mimpi naik ke udara : Akan mendapat kesenangan dan rejekinya bertambah.
  • mimpi terbang: merupakan firasat baik. Anda secara instinktif tahu tujuan-tujuan di dalam hidup anda dan cara mencarinya. Apakah anda mencari cinta, atau tempat untuk hidup, atau kepopuleran dan keberuntungan. Anda terbang di atas hambatan bumi dan menemukan kebahagiaan. Mimpi terbang yang berulang menandakan peruntungan besar. Semua tradisi menjelaskan mimpi terbang dengan cara yang sama. Jika anda terbang dengan tetap berbentuk manusia, anda akan menemukan kebahagiaan dalam kehidupan biasa tapi sukses. Jika anda berwujud burung dalam mimpi, anda akan paling beruntung dalam hidup dan menarik keberuntungan. Jika anda mimpi sebagai manusia yang punya sayap, anda akan sangat kreatif dan menjalani hidup yang sangat memuaskan.
  • Mimpi berenang di laut: Cita-cita akan menjadi hampa
  • Berenang di laut atau kolam yang tenang: Kehidupan sedang dalam kondisi stabil.

1 comment:

  1. wah google tafsir mimpi. hehe mimpi is a way Allah wants to tell us something. thats what ive read in islamic books. cuma cara kite menafsir tu biar le berpada jangang ampai lari aqidah. ;)

    tapi mimpi tu best dan pelik. ;P

    ReplyDelete