Friday, July 3, 2009

minggu nostalgia













hurm..kenapa ya sepanjang minggu ni saya terasa seperti rindu kembali zaman2 skolah dulu!

bermula dgn mengupload picca dulu di FB & seterusnya kini saya sedang mendengar kesemua lagu dr kumpulan boyband yg terunggul di zaman saya dahulu...BACKSTREET BOYS!!!!
hoooyeahh...mmg tagik pabila mengenang kembai saat2 skolah menengah kerna ketika itu BSB mmg la group yg wajib diminati..hahaha;)) saya serta rkn2 seperti meay,sarah mmg fanatik nk mampos dgn boyband ni! sanggup menyalin serta menghafal kesemua lirik semata2 utk menyanyi2 di dlam bilik darjah..hikhikhik;))

itu belum dikira dgn kumpulan rap wanita tempatan..ELITE wow..mmg gah mereka ketika itu.saya seperti biasa akn sentiasa mengikuti perkembangan kumpulan tersebut...tambahan pula saya gemarkn muzik!saban hari ketika di tingkatan 2,saya masih lg ingat ketika itu saya serta rakan karib saya _is_ akan menyanyikn lagu TRAUMA bila kelapangan (mmg la sumbang habis tp it was fun) kuikuikuikui...

seronok bila kenangkn kembali zaman itu..xde masalah utk dipikirkan!ketika itu,kwn2 adalah segalanya n kami kan bergembira sentiasa..arghhhh seperti ingin kembali ke zaman itu!!!!!

No comments:

Post a Comment