Thursday, July 9, 2009

penat..rehat..letih

7pm: gerak from ipoh to subang,stop di simpang pulai isi minyak
9.30pm: reach subang..lepak,borak,main wif si kecik ieyam
11pm: pantai dalam, kl.mkn2 wif my love family
12.45am: blk umh subang then lpk smbung borak2,kira duit indon hahahaha;p
2am: on9 FB & xtido
4am: off to LCCT,sepang


adoiii...gile penat nih! drive all the way from ipoh to subang non-stop..but if i cite pada yg lain pun sure meraka kan berkata seperti ini.."ala fiza,ko kn dah biasa travel mcm ni! ko wt kl dgn ipoh tu mcm seblah menyebelah je..hahaha" itu la tp mmg kenyataan pon.saya xde masalah dgn suma itu kerna apa yg saya lakukan sumanya mengHEPPY kn saya n org2 yg saya sayang!

sbb utama trun kl kali ni coz nk antr mamabh...baru skang mereka ada masa utk rehat n relax..mereka berliburan di INDONESIA (bkt tinggi-padang)...selonok owh tp saya tdk join sama sbb saya juga akn berliburan pd bulan hadapan bersama rakan2 tersayang & chenta hati saya...hi mr.izwan hahahha;))

mama sgt excited utk vacation ni coz shopping time! mama mmg sebati dgn jiwa shopping nih...begitu juga dgn menantu nya juga..sapa lg sista in law saya la:) saya? hurm...lebih kurang kot hahaha! time packing brg mama mcm nk bwk suma bj je..haishh padahal vacation ni mengambil masa 4 hari 3 mlm! alih2 saya yg tlg packingkn brg2 mamabh..(hurm kurangkn mana yg xptt bwk tu) itu tugas saya..tugasan abg pula,tlg tukar RM itu ke RUPIAH yea,tq kata abh.wow! saya teruja bila duit itu bertukar menjd berjuta2..hahahahah aku KAYA

tp yg paling best kami adik beradik tng membayangkn mamabh bercuti tanpa kami..hahaha cm kelakar pon ada sbb mama mmg agk kalut skit,bknnye apa slalunya saya yg akn mnegcontrol kekalutan mama tu! abg pula selalunya pendecide yg terbaik..begitu juga dgn sista in law saya!tp abh COOL..muahehehe;)

insyaallah suma akn berjalan lancar d sana~~moga mamabh selamat pergi & selamat pulang!

dlm pada tu,hepi juga sbb dpt berjumpa dgn chenta hati saya yg da sebln lebih xjmpa nih..heheh wendu la gak kn!cant wait for dating2 dgn u la mr.izwan:D hehehe! bkn sng bila stay jauh2 ni..dia bz je so xde masa utk trun ke ipoh berjmpa saya:( bernasib baik la mr.izwan oiii,gf u ni slalu ulang alik ipoh kl so dpt la ketemu kn..

kwn2 tak d lupakan..dgr2 td cici dah bgtau plan utk berKARAOKE..hehehehe jom2! suma plan tu akn terlaksana yea kwn2.saya pun rindu nk jmpa n lpk2 dgn kamu suma! yeeehaaaaa:) uish,da 3.20am..misi utk mengejutkn mamabh n abg..bersiap ke LCCT..arghhh ngantok la..muah3

1 comment:

  1. kak fizaa!!! haiihh. patut lar kita msg kat fcbook tak terjawab. rope ropenya tgh tido larrr. nape tak ikutt?!!!

    ReplyDelete